salam men Azeribaycanli oqlum 9 yasinda hastaliqi paroksizmal onun mualicesi varmi varsa nasil yapilir
salam men Azeribaycanli oqlum 9 yasinda hastaliqi paroksizmal onun mualicesi varmi varsa nasil yapilir
Merhaba emel hn benim sorum . 1 yıl önce babam yüksek tansiyon sonucuyla beyin kanaması gecirdı. aklı yerine gelmedi anlamsiz şeyler konuşuyor insanlari pek tanimiyor.75 yasinda.acaba aklı yerine gelebilirmi. Şişli etfal hastanesine gidiyoruz fakat doktor,bundan sonra hayatını böyle devam ettirecek dedi ama bir umut. Teşekkür ederim
1 Yıl Sonra Halen Devam Eden Bulgular Artık Kalıcı Kabul Edilebilir. Doktorunuz Haklı.
hocam merhabalar yakın zaman önce çevremdeki kişiler bana güçlü bir hafızan olduğunu söylemişlerdi ama hiç merak etmedim neden diye bir gece istemsiz olarak geçmişimdeki çoğu şeyi unutmadığımı gördüm ilkokuldaki ilk günümü 4 yaşındaki anımı hangi tarihlerde üniversiteden eve gittiğimi hepsini hatırlıyorum sonra sizin yazdığınız makaleyi okudum ve size yazmaya karar verdim şimdi bu "HİPERTİMEZİ" denilen hastalıktan bendede mi var ve bu ilerde bir sıkıntıya yol açarmı yada bu bir Allah tarafından verilen bir yetenekmidir yada bir lanetmidir bunu merak ediyorum kişisel olarak bir çok anım hala sanki dün yaşamış gibiyim hiç unutmadım özellikle bazı anılarımda giyilen kıyafeti kullanılan kelimeler gibi rica ediyorum bana yardımcı olurmusunuz? şimdiden teşekkür ederim
Sizde Olabilir. Hipertimeziyi Pozitif Olarak Algılama Eğilimindeyim. Ben Böyle Vaka İzlemedim Ama Olumlu Değerlendirmeye Çalışmanızı Öneririm.