doktor abla annemde diz altında sinir sıkışmaıs var biz nasıl tedavi ettirebiliriz nasıl bişi iyi gelir anneme
Nöral terapi yaptırabilirseniz iyi olur.
doktor abla annemde diz altında sinir sıkışmaıs var biz nasıl tedavi ettirebiliriz nasıl bişi iyi gelir anneme
Nöral terapi yaptırabilirseniz iyi olur.
ben 24 yaşında gayet sağlıklı biriydim eskiden en ufak seste uyuyamazken en ufak tıkırtı dahi beni uykumdan uyandırırken artık deliksiz uyuduğumu düşünüyordum ki 2 gecedir kendimde olmadan bişeyler yaptığımı soyluyorlar ilk gece ağlayıp durmuşum dun gece ise arkadaşımı arayıp ağzıma geleni soylemişim bu normal mi üstelik ben hiç bişey hatırlamıyorum cevap verirseniz minnettar olurum
Olabilir. Uyku Eeg Ya Da Testi Yaptırmak Gerekebilir.