Hocam bende sağ gözde şaşılık ameliyati olduktan sonra göz tembelligi başlatı yasim 25 bunun düzelme ihtimali.varmi varsa ne yapmaliyim
Hocam bende sağ gözde şaşılık ameliyati olduktan sonra göz tembelligi başlatı yasim 25 bunun düzelme ihtimali.varmi varsa ne yapmaliyim
Hocam merhaba, benim gözlerim Sph : -0,75 Cyl : +3,25 sol göz aks : 105 derece, sağ göz aks: 70 derece. Retina kalınlığı testlerinde gözüm lazer için uygun gözüküyor ancak lazer sonrası göz numaramın ne kadar düşeceği ve gözlüksüz yaşayıp yaşayamayacağım konusunda net bir bilgi alamadım. Sizin öneriniz nedir acaba. İyi çalışmalar.
Muayene Ve Tetkikler Sonrası İçin Göz Yapınız Tedavi İçin Uygun İse Lazer İle Düzeltme İşlemi Yapılabilinir.
0,50-0,75 gözde astigmat var 1,5 senedir çekiyorum gözlük bazen de kullanıyorum çıkarın ca ağrı yapıyor yorgun tebbelik var nasıl düzelir hocam kısaca yanımda birisi oturun fazla bakamıyorum kişiye esliden öğle değildi sonradan 2015 gözde gidince astigmat var dedi değimedi numara aynı