Hocam bende sağ gözde şaşılık ameliyati olduktan sonra göz tembelligi başlatı yasim 25 bunun düzelme ihtimali.varmi varsa ne yapmaliyim
Hocam bende sağ gözde şaşılık ameliyati olduktan sonra göz tembelligi başlatı yasim 25 bunun düzelme ihtimali.varmi varsa ne yapmaliyim
Yüksek Derecede Miyopi Hastası Olduğunuz İçin Lazer İşlemi Uygulanmayabilir. Net Cevap Verebilmek Adına Muayene Ve Tetkiklerinizin Sonucu Önemli... Lazer Olamama Durumuna Karşın Eğer Göz Yapınız Uygun İse Göz İçi Mercek Uygulamaları Yapılabilinir.
Hocam annem 71 yaşında. Perşembe günü katarakt ve göz arkası ameliyat oldu. Şimdi damlalarını kullanıyor. Ancak kendi ifadesi ile gözünün hemen altında dışarda siyah parlak şeffaf bir yuvarlak bardak dibi gibi bir şey gördüğünü söylüyor ve ı gördüğü şey onu rahatsız ediyor. Göz arkası ameliyatında uçuşan siyah lekeler vardı onları temizlediler. Hocam annemin dışarda gördüğü şey ne olabilir? Başka ameliyat olanlarla konuşuyoruz onlar böyle bir şey yaşamamışlar. Şimdiden cevap ve açıklamanız için çok teşekkürler şimdiden...