S.A hocam hastanenizde mr cekildim kayıtları vardır.benim fıtık ameliyat mecburimi olursak riskleri nedir saygılarımla
S.A hocam hastanenizde mr cekildim kayıtları vardır.benim fıtık ameliyat mecburimi olursak riskleri nedir saygılarımla
selamun aleykum hocam benim belfıgım var diyarbakır özel hastanede emar çektigimde 4adet fıtıgım oldugunu şu aşamada ameliyata gerek olmadıgını soyledi ama egildigimde belimde agrı oluyor eyer.dilerseniz emar cd sini size gönderip degerlendirme yaparsanı z gerekli bulursanız tedavi icin sizin yanınıza gelebilirim .sizi gebze olan yegenimin tavsiyesi uzere rahatsız ediyorum .selamlar Allaha emanet olun.
hocam iyi günler dilerim öncelikle yaşım 20 2011 temmuz ayında fıtık teşhisi konuldu en son 3 hafta önce ağrılar yüzünden bir daha gittim hastaneye yeni mr çekildim durumum çok mu kötü merak ediyorum birde tek fıtık mı mr sonucum: Lomber lordoz tabiidir. Lomber düzeyde ve vertebra korpus yükseklikleri tabiidir. interevertebral disk yükseklikleri tabiidir. L2-L3 Diskinde dejenerasyon ile uyumlu T2AG sinyal kaybı izlenmiştir.bu düzeydee diskte anterior epidural yağlı planları silip dural keseyi basılıyan diffüz annuler bulging zemininde kaudale migre santral ekstrüde disk hernisi mevcuttur.Spinal kanal AP çapı 9.5mm ölçülmüş olup rölatif daralmıştır. diğer lomber disklerin arka kontrunda kanal yönünde belirgin taşma saptanmamıştır. Spinal kord T12 vertebra seviyesinde konus medullarıs olarak sonlanmaktadır . Kauda ekuina lifleri simetrik ve serbesttir. incelenen düzeylerde osseöz -spinöz kanal çapları tabiidir. SONUC: L2-L3 Diskinde dejenerasyon ile uyumlu sinyal kaybı,bu düzeyde diskte anterior epidural yağlı planları silip dural keseyi basılayan diffüz annuler bulging zemininde kaudale migre santral ekstrüde disk hernisi,rölatif spinal stenoz. 04.06.2014