Ocak 16da kurtaj oldum bebeklerım tek yumurta ıkızıydı martın sekızınde hastalandım ve onucundr bıttı bugun kasıklarımda agrı hıssettım ve pembe renkte akıntı geldı buneden kaynaklanabılır
Ocak 16da kurtaj oldum bebeklerım tek yumurta ıkızıydı martın sekızınde hastalandım ve onucundr bıttı bugun kasıklarımda agrı hıssettım ve pembe renkte akıntı geldı buneden kaynaklanabılır
Mrba aytun hanim.3 aydir korunmuyorum.1 hafta once kadin dogum doktoruna gittim hamilelik oncesi kontrol icin. kan tahlili yapti ultrasinla bakti hepsi temiz cikti.gecen ay adetim 5 gun once geldi.adetim biteli 10 gun oldu bugun kahverengi 2 damla kadar akintim oldu daha adetime 20gun var.bu kan neden gelir hamile olabilirmiyim acaba.doktara gitmelimiyim yoksa adet tarihini mi bekliyeyim.cevabiniz icin simdiden tesekkurler....
Mrb hocam ben nişanlimla sürtünme birşeyler yaşadım bana boşalma olmadi bir kaç hafta sonra hamile olduğumu düşündüm 3tane test idrar testi yaptım gebelik çıkmadi midemde gece yarısı ağrılar hissediyorum yemek yedikten sonra geçiyor sonra adet oldum 4gün sürdü çok yoğun değildi fakat büyük parçalar halinde düşüyordu aradan1buçuk ay geçti ama Hale'n midem ağrıyor dün test yaptim 2tane ama boş çıktı bana yardimci olun??