Merhaba bi sorum olucak. Normalde yarın yani 11 inde adeyiminle gelmesi gerekiyor ama bugün sabah kahverengi akintim geldi ve hala devam ediyo sümüksü yapıda bi akıntı bu arada kanda geliyo çok azda sizce bunun sebebi ne
Merhaba bi sorum olucak. Normalde yarın yani 11 inde adeyiminle gelmesi gerekiyor ama bugün sabah kahverengi akintim geldi ve hala devam ediyo sümüksü yapıda bi akıntı bu arada kanda geliyo çok azda sizce bunun sebebi ne
Merhaba, Ben 1.5 yıllık evliyim 25 yaşındayım geçtiğimiz ocak ayında doğum kontrol hapını kullanmayı bıraktım, ilk ay 33 gün sonra ikinci ay 42 gün sonra adet gördüm şimdi 45 gün oldu adet görmeyeli iki gün önce gebelik testi yaptım negatif çıktı, hap sonrası bu kadar gecikmelerin olması sıkıntılı bir durum mu? Kaç gün daha adet görmezsem doktora gitmeliyim? İdrar testinde negatif çıkıp kan testini pozitif çıkma ihtimali var mı? Teşekkürler kolay gelsin.
Merhaba Belli Ki Adet Düzensiliği Sorunu Yaşıyorsunuz. Bunun İçin Bir Doktora Gidip Hormon Testlerinizin Yapılmasını Öneririm.
Merhaba doktor hanim , size sormam gereken kafama takilan bir sorum vardir , normalde 18 temmuzda hasta olmustum ramazanin ilk gunu daha sora oruc tuttum 3 hafta boyunca ama duzenli olarak adetim 3 gun atar 21 agststa bayrmda olmam gerekiyordu ama arefe gunu 17 si gibi kahverengi acik renk lekelenme oldu , bikere pihti geldi sonra durdu , fakat onceki ay usutmus olabilirm , simdi ise o lekelenmeden sonra adet olmadim agrim siddetli kasiklarimda cok agri var fakat 25 agstosta nisnlmla ilskiye grdk hic bir risk yoktu korunuyordu ve oncesinden takiyordu oyle olmasina ragmen yine geri cekme yontemiyle bosaliyordu hala agrim var fakat adet goremedim iliski etkilemis olabilirmi yada oructan dolayi gecikmis olabilrmi hamilelk riski yoktur degilmi lutfen yardimci olunuz teseekurler