Hocam mayis ayinin ilk haftasi adet oldum 5 gun surdu . Burde mayisin 22 sinde adet oldum ayni ay icinde 2 kere adet oldum haziran aynina girdik benim adet olmam gerekirken adetim 12 gun gecikti bugun test yaptim negatif cikti
Hocam mayis ayinin ilk haftasi adet oldum 5 gun surdu . Burde mayisin 22 sinde adet oldum ayni ay icinde 2 kere adet oldum haziran aynina girdik benim adet olmam gerekirken adetim 12 gun gecikti bugun test yaptim negatif cikti
Merhaba Aytun Hanim. Cok zor durumdayim ve sizden fikir almak istiyorum. Erkek arkadasimla birlikte olduk. Olmadan once olmayi denemistik ama ben yapamamistim jinekologa gittim. Kizlik zarimda erezyonlar oldugunu ama yirtilmadigini kizlik zarimin esnek olmadgini ve yirtildiginda kanayacagini soyledi. Birlikte olmamiza ragmen benim hic kanamam olmadi. Ve ben erkek arkadasimi ilk birlikteligim olduguna inandiramiyorum. Doktor kanar esnek degil dediyse neden kanamadi diyor? Sizce neden kanamadi doktorun yanlis muayene etme ihtimali varmi?
Merhaba Tekrar Doktor Muayenesi Olmanızı Önerebilirim Sadece.
Sevgilimle bir yakinlasma yasadik üzerimde iç çamasiri,içlik ve pantolon vardi, bosalmadim zevk suyu geçmis olabilirmi pantolon üzerinden oksadik sadece penisimi içine sokmadin elimi sonra sevgilimin vajinasina dokundum (çiplak elle) ama elimde nem hissetmedim ama korkuyorum adet olmasina bir hafta önce kahverengi akinti gelmis ne olabilir hocam lütfen cevap verin risk varmi? Adet günü bugündü olmasi gerekiyordu olmadi bi tehlike varmi lütfen yardim edin