Iyi günler. 25 inde adet olmam gerekirken 27 sinde sabah oldum. Normalde hiç adetim geçmezdi. Bugün 2. Günü ve çok az kan akiyor bazen kahverengi akiyor bazen normal kan akiyor. 2. Günü olmasina ragmen kasiklarin biraz agriyor.
Iyi günler. 25 inde adet olmam gerekirken 27 sinde sabah oldum. Normalde hiç adetim geçmezdi. Bugün 2. Günü ve çok az kan akiyor bazen kahverengi akiyor bazen normal kan akiyor. 2. Günü olmasina ragmen kasiklarin biraz agriyor.
Merhabalar hocam.En son 4 Agustosda Adet baslangicim oldu. 15 Agustosda erkek arkadasimla surtunme yolu ile iliski yasadik fakat kaza sonucu hymen yırtıldı.Fakat devam eden bir koitus yasanmasi.17 Agustosda (48Saat Sonra) Her ihtimale Karsi Ella tb. kullandim. 5 gun sonra Kahverengi lekelenmem oldu.ve ertesi gunde bir iki damla kan gordum.Suan Hap Kullanalı 6 gun oldu ve karnimda hafif sislik hissediyorum Bunlar Neden dolayi olabilir beni aydinlatirsaniz cok sevinirim.İyi calismalar hocam.
Merhaba Bu Durumun Normal Olup Olmaması Kişiseldir Ama 10Günden Fazla Sürüyorsa Jinekolojik Muayene Olmasını Öneririm.