Ben Iki aydir hasta oluyorum ama sadece leke görüyorum sizce bir sorun var mi
Ben Iki aydir hasta oluyorum ama sadece leke görüyorum sizce bir sorun var mi
Merhaba ben 10 aylık evli 7 aydırda gebelik.için uğraşıyorum adetim düzenli 29 30 günlerde oluyor döngüm uzunluğu 5 6 gün sürüyor yaşım 24 eşimin yaşı 31 acaba tedaviye gitmem gerekir mi ne yapmam lazım yumurtlama testi yapmıştım 14.gününde 2 çizgi çıkmıştı sizce bize ne önerirsiniz ?