Gelmeden önce sperm ile ilgili hangi testleri yaptirmamiz gerekiyor
Gelmeden önce sperm ile ilgili hangi testleri yaptirmamiz gerekiyor
Meb hocam ben izmir kemalpasa den yaziyorum size ben azosperm hastasiyim kanal tikanikligi oldugu söyleniyor bana bana sizin yardimci olabilecegimizi söylediler ondan dolayi sizi rahatsiz ettim kanal tikanikligi tedavisi yapiyor musunuz hangi hastaneye gitsen de sadece tüp bebek olur diyorlar hormonlarim sorun olmadigini söyledi ler
Merhaba yaklaşık 1,5 ay önce dahiliyeye kontrole gittim. Kan testimde MON# 1.08 çıktı. En fazla olağan 0.8 normalmiş. Hormonumda TSH 4.41 çıktı. En fazla 4.30 normalmiş. Ve idrarımda Dansite, WBC, eritrosit, protein varmış. Dansite 1030 çıktı. En fazla 1025 normalmiş. Doktorum idrarımda kan olduğunu değerlerin azcık yüksek olduğunu ve ürolojiye gitmem gerektiğini söyledi ama aksattım araya tatil girdi. Bu değerler araştırdığıma göre böbrekle ilgili olabilirmiş. 2 gündür sağ böbrek ağrım var. Gece sık idrara çıkarım. 16 yaşında ve zayıfım. Sizce sorun nedir ayrıntılı açıklarsanız sevinirim.