merhaba hocam ben geçen ay dogurganlik dönemimde iliskiye girdim bu ay adetimden 4 gün geçti.adet olacakmis hissi yasiyorum ama olamiyorum. kasiklarim çok agriyor gögüslerim agriyor. beyaz akintim çok fazla. sizce hamile miyim?
merhaba hocam ben geçen ay dogurganlik dönemimde iliskiye girdim bu ay adetimden 4 gün geçti.adet olacakmis hissi yasiyorum ama olamiyorum. kasiklarim çok agriyor gögüslerim agriyor. beyaz akintim çok fazla. sizce hamile miyim?
Merhaba Darbe Aldığınız Haftadan Bu Yana Çok Zaman Geçmiş Bu Nedenle Bir Sorun Olsa İdi Kanama Ağrı Olurdu. Ya Da Ultrasonda Görülebilir Bir Sıkıntı Saptanırdı. İçiniz Rahat Olsun Sevgiler
9 şubatta adet gördüm martta adet göremedim martın 22sinde korunmadan 6kere birlikte olduk ama içe boşalma olmadı 3 gün sonra ağrılı bir şekilde kahverengi akıntı geldi hastalanıcam sandım ilk gün sönmedi ikinci gün aspirin içtim ama hala sökmedi kiloduma bile bulaşmıyo sadece peçeteyle sildiğimde kahve rengi akıntı var bugün üçüncü günüm acaba hamile miyim