Merhaba hocam eşimle birlikte olduktan sonra pembe açık renk bı kanamam oldu bu toplam 3 4 kere oldu ama aralıklarla ve çok az oldu acaba ne yapmalıyım.suan adetine 1 hafta var Teşekkürler şimdiden
Merhaba hocam eşimle birlikte olduktan sonra pembe açık renk bı kanamam oldu bu toplam 3 4 kere oldu ama aralıklarla ve çok az oldu acaba ne yapmalıyım.suan adetine 1 hafta var Teşekkürler şimdiden
Merhaba Sistemdeki Aksaklık Nedeniyle Sorularınız Bana Yeni Ulaştı Bu Nedenle Sorunuza Şimdi Yanıt Verebiliyorum. Tercih Ettiğiniz Bu Doğum Kontrol Hapında Çok Fazla Görülen Ara Kanama Şikayetini Yaşıyorsunuz. İlaç Değişkliği İle Bu Sorunu Çözebilrsiniz. Sevgiler. Mutluluklar Diliyorum
Iy gunler hocam ben 11 aylik evliyim ve esimle cocuk istiyoruz en son adet tarihim 1 matt ti ve 53 gundur adet gormuyorum evde gebelik testi yaptim negatif cikti ama su uc gun lavaboya gittigimde 2. 3 damla kahve leke geliyo acaba hamilemiyim yoksa niye boyle oluyo bu arada subat ayinda bir ay yasmin ilaci kullandim ilaci birakip adet oldum yada o ilacin etkisimi