Hocam merhaba benim adetim 5 gun gecikti idrarda gebelik testi yaptim ikinci çizgi silik cikti 5. günün aksami kanamam geldi ne yapmaliyim yardimci olursaniz sevinirim
Hocam merhaba benim adetim 5 gun gecikti idrarda gebelik testi yaptim ikinci çizgi silik cikti 5. günün aksami kanamam geldi ne yapmaliyim yardimci olursaniz sevinirim
Merhaba Adet Sonrası Gelen Kahverenkli Lekelenmeler Normaldir. Adet Öncesi Gaz Ve Şişkinlik İse Pms Dediğimiz Adet Öncesi Gerginlik Sendromundan Olabilr. Bunun İçin Önerecek İlaç Çok Olmaz Ama Sizi Aşırı Rahatsız Ediyor İse Şikayetlerinize Yönelik Beslenme Değişklikleri İşe Yarayabilir. Sevgiler.
Merhaba..12 aralıkta nişanlımla beraber olduk.İçe boşalma oldu.12 saat içinde Ella kullandım.1 haftalık ara kanamam oldu.Sol göğsümde ağrı hassasiyeti var.en son adet tarihim 25 yada 26 kasım. 2 haftalık adet gecikmesi yaşıyorum.6 ve 8 ocakta idrar testi yaptım negatif çıktı.Bu kadar gecikme normal mı ? Teşekkürler..
Merhaba oncelikde.ben gecen ay 19.11.2017 adet oldum ama bu ay meme uclarim karnim falan ariyidu,hasdalanmadan once sevhilimle yakinlasma oldu aramizda ama ustden oldu.icime salmadi.sevismemizden 3 gun gecdi ama adet olmadim gosumdeki agrilarda gecdi sanki hasdalandim gibi hiss var ama gidiyirum bakiyorum yanlizca beyaz maye geliyo neden olabilir ? Hamile kalmis ola bilirmiyim? Lutfen cevaplasaniz cok sevinirim