Ekim ayının 6.sinda adet oldum ve kist vardı yumurtalıklarımda 5 cm idi bu ay adetim gecikti 3 gün oldu ve pembe lekelenmem var gebe olabilirmiyim ?
Ekim ayının 6.sinda adet oldum ve kist vardı yumurtalıklarımda 5 cm idi bu ay adetim gecikti 3 gün oldu ve pembe lekelenmem var gebe olabilirmiyim ?
Merhaba doktor hanım ben 8 aydır böbrek nakli oldum adetim hep normaldi ama son ay çok uzadı ilk başlarda damla damla geliyordu sonra kesildi iki üç gün sonra yine başladı bu sefer nırmal görüyordum sonra azaldı 13 gün oldu acaba normal bileymi ya da kullandığım böbrek ilaçları etki yaparmı lüften cevaplayınız teşekkürler