Mrb hocam dün aksam nisantim geldi acaba dogummu yakinmi
Mrb hocam dün aksam nisantim geldi acaba dogummu yakinmi
Ben geçen sene kasım ayında 3aylik iğne vuruldum.. parça parça adet kanamaları vardı bı sure sonra kesildi ayda bir geldi adet görmüyorum aylardır doktora gttm bana adet söktürücü vajinal den tablet antibiyotik, 2tne dha ilaç verdi. Enfeksiyonun yaram ve çikolata kisti denilen bı kistim varms. İlaçlardan snra doktor adet goruceksn demişti 3.4. gününde gl ddi . Adet olamadgm için gtmedm. Bebek istyrm deli gibi .. hala adet gormedm. Akintim da yoktu ilaç bitiminden 4gun snra falan ufak bı köyü kahverengi kanamam oldu ama geçti. Ondan sonra ikinci haftadaym hala adet olmadım. Snrlerm çok bozuluyor. Adet olmak istyrm. Yada bebek sahibi olmak. ??
Merhaba hocam ben 10 ocak da düşük yaptım ardından kurtaj oldum 1 hafta kanamam oldu düşük yapali 45 gün oldu ama hala adet olmadim son 3 gündür az bir şekilde kahve rengi lekelenmem var bir sorun olabilirmi dusukden 20 gun sonra hastaneye gidip rahmime karından ultrasyona ile bakıp gayet güzel rahmin toparlanmış demişlerdi.