Merhaba benim adetime daha 17 gün var ama bugün adet olacakmis gibi agrilarim var bir de pembe kahverengi leke geldi sebebi ne olabilir acaba
Merhaba benim adetime daha 17 gün var ama bugün adet olacakmis gibi agrilarim var bir de pembe kahverengi leke geldi sebebi ne olabilir acaba
Merhaba eşimle yaklaşık bundan 1 bucuk hafta önce cinsel ilişkiye girdik ve hemen ardından ella hapı kullandım. Bu hapı kullanınca adet dönemimde adet görmedim ve hamilelik testi yaptım negatif cıktı. bir hafta gecikmesinden sonra yaklaşık 5 günlük bir kahverengi akıntım oldu fakat ağrısız. Şuan adet söktürücü kullanıylrum sizce hamilemiyim acil cevap verirmisiniz
Hocam reglm bittikten on gün sonra pembe bi akıntı geldi ertesi gün kahve rengine döndü bugün 7. Gün yalnız normal regli gibi değil çok Hafif damla halinde geliyor mide bulantısı bel ağrısı göğüste hassasiyet ve büyüme var göbek çukurundan kasığa kadar uzanan ince kahverengi çizgim var ve çok sık idrara çıkıyorum sürekli tansiyonum düşüyor iki kez test yaptım bir hafta arayla biri normal biri hızlı test ikisi de negatif çıktı sizce ne yapmalıyım bu regl mı yoksa yerleşme kanaması mı anlam veremedim acil cevap verirseniz çok sevinirim ????