Beş aydır evliyim adet gününde 2 gün kahve rengi leke geldi adetim 4 gün geçti hala olmadim adetim düzenliydi
Beş aydır evliyim adet gününde 2 gün kahve rengi leke geldi adetim 4 gün geçti hala olmadim adetim düzenliydi
Hocam merhaba Doğum kontrol hapini şubat ayında bırakmıştım..Yaklaşık 8 yıldır düzenli kullanıyordum..Hapida gebelik istediğimden değil o ay geçirdiğim gribal hastalıktan dolayı almayı unutmustum..Hic kutuya başlamamıştım.Mart ayı geldi ben yine adet olmam gereken tarihte aynı günde çok az leke leke kanamalar olmustum ve bir gün sürmüstü..İlaca başlamadim çünkü tam olarak adet görmemiştim..Nisan ayı geldi ve ben yine tam gününde adet belirtileri görmüştüm bu seferde leke leke 2 gün çok az kanama görmüştüm.3 gün lekelenme geçmiş ve ben kadın doğum uzmanına girmiştim..Durumu aynen bu şekilde izah ettim..Ultrasonla muyane etmiş ve kan tahlili istemişti..Sadece BHCG testi istemiş oda 2 çıkmıştı..Ben hapa başlamak istiyorum ama tam olarak adet görmedim şuan 3.gunum olması gerekirken adetim kesildi dedi.3.günün ise hapa başlayabilirsiniz hiç bir sakıncası yok dedi..İlaca başlayalı 9 gün oldu hiç ilişkiye de girmedim..Ama çok huzursuzum..Adetim düzelecekmi?32 yaşındayım tek bir gün adet gecikmesi yaşamadim.Geçen yıl haziran ayında smer testi de vermiştim temiz çıkmıştı..Gecikmelerimin ilaçtan dolayı olduğunu biliyorum..Ancak adetim haplarimi bitirdikten sonra Düzene girer mi?Onu merak ediyorum.. Birde şuan bu şekilde hapi kullanıyor olmamin koruyuculuğu var mi?Doktorum beni ne kadar doğru yönlendirdi bilemedim..Hocam acil cevap yazarsanız çok sevinirim.. Teşekkürler.
Merhaba yaklaşık 3 ay önce hastalıgım cok az kanama gelmiş ve bitmişti bunun için doktora gitmiştim bana ilaç vermişti bi sonraki ay hastalıgın olumca 3 günunde yine gel demişti 2 cı ay gittim ve bi sorun olmadığnı söylemişti aynı hapı tekrar cerip 10 gün kullan dedi tekrar aynısı olursa tekrar gel demişti ondan sonra ben 3 ay tekrar hasta oldum ama bu sefer kanamam geldi ve 2 gün hiç bişey gelmedi ara ara geldi bunun nedeni ne ? Evli değilim ve kızlık zarım bozuk değil ?