Hocam belirli araliklarda ayda bir yada 2 ayda bir ataklari basliyor ilk baslarda uyku gibi bazende elleri ayaklari gergin oluyor. Su anda da gebelik var lamictal 50 mg kullaniyorum cocuga bir zarari olurmu yada bunun bir tedavisi varmi :(
Hocam belirli araliklarda ayda bir yada 2 ayda bir ataklari basliyor ilk baslarda uyku gibi bazende elleri ayaklari gergin oluyor. Su anda da gebelik var lamictal 50 mg kullaniyorum cocuga bir zarari olurmu yada bunun bir tedavisi varmi :(
ben yaklaşık 3 yıldan beriepilepsi hastasıyım depakin chrono 500 mg kullanıyorum ilacımı ilk azaltıldı daha sonrada yeniden bir sefer nöbet oldu ilaçlarım sabah yarım akşam tam kullanıyorum bende bugün ketojenik diyet haberini duydum bende yapabilirmiyim neler yapmalıyım ketojenik diyet için cevabınızı bekliyorum yaşım 22 bana uygunmudur diyet
Ketojenik Diyeti Önermem. Çok Ağır Diyetleride Önermem.
Merhaba hocam ben 35 yasında bayanım Almanyada Hukuk yuksek lısans yapıyorum hocam gecen hafta sağ elımın serçe parmağı iş yaparken hafıf agrıyordu dün aksam elimi bükerken serçe parmagımın cok agrıdıgını hıssettım , diğer elımın serçe parmagı ıle yanyana getırınce cok az bır şişlik oldugunu farkettım acaba bunun sinrilerle bır ilgisi olabılırmı yoksa kemıkle kaslamı ilgilidir yani sinirsel seylerdede şişlik olurmu dr a gıtmem lazımmı lazımsa travmatalojıyemı norolojıyemı gıdeyım dr a gıtmek cok zor oluyor illa gıtmem lazımmı yoksa bana önerebılcegınız bır sey varmı ? Saygılar sunarım
Romatizmal Ya Da Ortopediyi İlgilendiren Bir Duruma Benziyor. Sinirsel Durumlarda Şişme Olmaz.