Bel fıtığı başlangıcını geçirmek için ne yapmalıyım?
Bel fıtığı başlangıcını geçirmek için ne yapmalıyım?
Merhabalar hocam ben size Almanyadan yazıyorum 40 yaşındayım bana 18 sene önce bel kaymasi teşhisi konuldu son 1 yıldır çok cidi bir sıkıntım var çünkü ağrılar sol bacağima vuruyor ilaçlarlan ayaktayim ne yapmaliyim ameliyat söz konusumu birde ben 7 yıldır şeker hastasıyım doktor bana ameliyatun çok ağir geçeciğini söylüyorlar lütfen acele cevap yazarsaniz memnun olurum şimdiden teşrkür ederim
Latarel reseses daralma...her iki nöral foromen kaudalden daralmıştır...t3 t4 ve t4 t5 diskerlinde minimal posterior sag parasantal annüler kaparcık mevcuttur...trokal kifoz artmıştır...trokal vertabada saga bakan minimal skolyoz vardır...lomber lordoz düzleşmiştirr....bi adet belimde bi adette boynumda fıtık var DİP NOT:Askerlik ne olur bnm hocam(nöral daralma ve latarel daralma kanal darlıgımıdır??
İnceleme: LOMBER VERTEBRA MR Bulgular. Vertebraların korpus yükseklikleri ,kortikal ve medüller sinyal kayıtları normaldir. L4-5 ve L5 - S1 İntervertebral disk sinyal intensiteleri T2 AG’lerde dejenerasyona sekonder azalmıştır. L4-5İntervertebral diskte sol nöral forameni daraltan,diffüz bulging zemininde gelişen sol parasantral süperiora ekstrude disk herniasyonu ve solda spinal sinire bası mevcu ttur. L5- S1 düzeyinde minimal posterospondilolistezis ve bu düzeydeher iki nöral forameni daraltan,epidural yağlı planları silerek dural saka bası yapan diffüz bulging izlenmektedir. Her iki tarafta spinal sinire indentasyon mevcuttur. L5- S1 düzeyindeintervertebral disk mesafesinde daralma ve vertebra karşılıklı end-platelerde kortikal düzensizlikler veDiske komşu vertebra endplatelerinde modic tip 2 dejenerasyon ile uyumlu sinyal intensite değişikliği izlenmektedir. Spinal kanal normal genişliktedir. Konus medullaris normal düzeyde sonlanmakta olup kauda liflerine ait patolojik sin