Aytun hanım 26 yasındayım adetım hep duzenlı olmustur yıne bı ay duzenlı oldu fakat kan yerıne kahverengı leke gelıyo 6 gundur ve kesık kesık 1 gun gelıyo 1 gun gelmıyo hala kan yok ortada sebebı nedir teskkurler
Aytun hanım 26 yasındayım adetım hep duzenlı olmustur yıne bı ay duzenlı oldu fakat kan yerıne kahverengı leke gelıyo 6 gundur ve kesık kesık 1 gun gelıyo 1 gun gelmıyo hala kan yok ortada sebebı nedir teskkurler
hocam merhaba. sevgilimle sürtünme yoluyla ilişkiye girerken 1 cm kadar içine girdigini hissettim ve hemen geri çekildim. sonrasında 5-6 damla kadar kan geldi. 1 saat sonra jinekologa gidip muayene olduk.jinekolog ''duruyor,işte orada'' dedi. emin misiniz dedim ve bir daha baktı evet burada. bozulmamış zedelenmiş sadece dedi. sonrasında duşa girdim. aradan bir kaç saat geçti ve peçeteyle sildiğimde bir damla kadar sarı/kahverengi bir sıvı gördüm peçetede. ondan 2 saat sonra da tekrar peçeteyle sildiğimde iğne ucu kadar aynı sarımsı kahverengi arası bir sıvı gördüm. jinekolog bakiresin dedi. ama sonrasında anlattığım gibi bir iki damla kadar kan geldi. ACABA JİNEKOLOG YANILMIŞ OLABİLİR Mİ? YOKSA DOKTORUNDA DEDİĞİ GİBİ ZEDELENME DURUMUNDAN BİR KAÇ SAAT SONRA BİLE BU KANIN GELMESİ NORMAL MİDİR? LÜTFEN ÇOK ÇOK ÖNEMLİ LÜTFEN YAZAR MISINIZ AYTUN HANIM LÜTFEN ÇOK ACİL...?????
Hocam merhaba benim polikistik overim mevcut. 4 ay qlairista adli dogum kontrol ilaci kullandim ama regl olmadim daha sonra doktorum ilacimi degistirdi yasmin adinda bir ilaç verdi. Bir kutu kullandim ilaç bitti 4. Günü bugün kahverengi akintim var. Ben yasmini kullanmaya devam edersem normal regl olur muyum yani bu durum düzelir mi