Mrb hocam bende astigmat lı miyop var çok bulanık görüyorum ayrıca bide doğuştan tavuk karası var hocam napabilirım net görmek istiyorum
Mrb hocam bende astigmat lı miyop var çok bulanık görüyorum ayrıca bide doğuştan tavuk karası var hocam napabilirım net görmek istiyorum
öncelikle meraba sinan bey ben 21 yaşındayım 15 yıl önce gözüme bıçak değdi ve iki operasyon geçirdim ve hiç dörme gibi bi umut olmadı ve 15 yıldır da görüştüğüm doktorların hepsi gözümün arka duvarı kuruduğu için görme yetkisinin olmayacağını söylüyorlar lütfen yardım edin .gözüm hiç bir zaman göremiyecek mi?
Konuyla Alakalı Detaylı Muayene Ve Tedavilerinizi Olmuşsunuz. Şu Anki Teknoloji İle Görmenizi Sağlayacak Herhangi Bir Tedavi Maalesef Yoktur. Yılda 1 Mutlaka Retina Muayenesi Yaptırmanızı Öneririm.
Muayene Ve Tetkikler Sonrası Göz Yapınız Uygun Ve Numaralarınız Durmuş İse Lazer İle Düzeltme Yapıllabilinir.