Hocam 19 ay önce yüz felci gecirdim. Akapunktur refleksterapi kortizon elektrostimilasyon herseyi yaptım. Sinkinezi var simetri de biraz sorun var ne yapmaliyim lüften cevabinizi bekliyorum
Hocam 19 ay önce yüz felci gecirdim. Akapunktur refleksterapi kortizon elektrostimilasyon herseyi yaptım. Sinkinezi var simetri de biraz sorun var ne yapmaliyim lüften cevabinizi bekliyorum
Acilen Doktora Gitmelisiniz.
ben 24 yaşında gayet sağlıklı biriydim eskiden en ufak seste uyuyamazken en ufak tıkırtı dahi beni uykumdan uyandırırken artık deliksiz uyuduğumu düşünüyordum ki 2 gecedir kendimde olmadan bişeyler yaptığımı soyluyorlar ilk gece ağlayıp durmuşum dun gece ise arkadaşımı arayıp ağzıma geleni soylemişim bu normal mi üstelik ben hiç bişey hatırlamıyorum cevap verirseniz minnettar olurum
Olabilir. Uyku Eeg Ya Da Testi Yaptırmak Gerekebilir.
Merhaba hocam ben 35 yasında bayanım Almanyada Hukuk yuksek lısans yapıyorum hocam gecen hafta sağ elımın serçe parmağı iş yaparken hafıf agrıyordu dün aksam elimi bükerken serçe parmagımın cok agrıdıgını hıssettım , diğer elımın serçe parmagı ıle yanyana getırınce cok az bır şişlik oldugunu farkettım acaba bunun sinrilerle bır ilgisi olabılırmı yoksa kemıkle kaslamı ilgilidir yani sinirsel seylerdede şişlik olurmu dr a gıtmem lazımmı lazımsa travmatalojıyemı norolojıyemı gıdeyım dr a gıtmek cok zor oluyor illa gıtmem lazımmı yoksa bana önerebılcegınız bır sey varmı ? Saygılar sunarım
Romatizmal Ya Da Ortopediyi İlgilendiren Bir Duruma Benziyor. Sinirsel Durumlarda Şişme Olmaz.