hocam annem hic yürüyemez kıpırdayınca ağrıdan sızıdan aglamaya başlar durumda acile bile göturemiyorum tedaviye götürmek icın agrısını geçicı kesecek bi cözüm yolu bulamiyorum birde size ulasabileceğim numara ve adres mumkünse
hocam annem hic yürüyemez kıpırdayınca ağrıdan sızıdan aglamaya başlar durumda acile bile göturemiyorum tedaviye götürmek icın agrısını geçicı kesecek bi cözüm yolu bulamiyorum birde size ulasabileceğim numara ve adres mumkünse
Sgk Anlaşmamız Var. Yardımcı Oluruz Ancak Filmlerinizi Görmek Lazım
Hocam merabalar annem 45 yillik bel fitigi hastasi en son 3.ameliyatini 2 sene önce oldu ve platin konuldu o ameliyattan beri sağ tarafa egik yürüyor ve siddetli agrilari batmalari var bi ameliyat daha gerektigi söyleniyor vidalarin cikarilmasi gerekiyormus mr sonuclarimizi göndersek yardimci olabilirmisiniz durumu cok kötu hic bir yerde care bulamadik lutfen yardimci olabilirmisiniz hocam
merhaba hocam 2 mr sonuçumu siinle paylaşmak istiyorum. 1 mr :lomber lordos normaldir.tüm düzeyler vertebra yükseklikleri ve dizilimleri normaldir.L4-5intervertebral diskinde sağ posterior lateral protrüzyon izlenmiştir.sağ L5 ana sinir köküne orjın noktasında tekal sak ile birlikte temas saptanmıştır.sağda leteral resses de daralma mevcuttur. diğer lomber seviyelerde intervertebral disklerin arka konturlarında anlamlı tasma saptanmamıştır.nörol foramen genişlikleri normaldir.spinalkanal AP çapı normal olarak değerlendirilmiştir. 2.mr : lomber lordoz normaldir vertebra korpus yükseklikleri ve kemik iliği sinyal intensiteleri normaldir.intervertebral disk intensiteleri ve yükseklikleri normaldir.L4-5 de sağ parasantral ekstrüde disk hernisi ve tekal keseye bası izlendi.spinal kanal nörol foramenler normaldir.faset eklemler normaldir.distal spinal kord kaudal lifler sinyal intensitesi normaldir. paravertebral yumuşak dokular normaldir 2. mr ımı tedavi gördükten sonra çektirdim. 2. mr ımda şikayetlerim azaldı ama geçmedi 15 dk tan fazla oturduğumda karıncalanma ağrı arası şikayetim oluyor. hocam ameliyat şart mı bu basıyı kaldırmak fizik tedaviye gitmem doğru olur mu yaş 35 ameliyat bütün yolları denemeden olmak istemiyorum. cevabınız için şimdiden tşkrler