hocam meraba benim adetim 1gun gecikti kahverengi ve koyu kirmizi rengte 1.5gunden az surdu 6aylik evliyim iliskinden sonra kahrengi leke geliyor çocuk istiyorum acaba bu normal mi ?
hocam meraba benim adetim 1gun gecikti kahverengi ve koyu kirmizi rengte 1.5gunden az surdu 6aylik evliyim iliskinden sonra kahrengi leke geliyor çocuk istiyorum acaba bu normal mi ?
Merhaba Bu Durumun Normal Olup Olmaması Kişiseldir Ama 10Günden Fazla Sürüyorsa Jinekolojik Muayene Olmasını Öneririm.
Mrb ben en son 27 mart 3 nisan arası adet oldum adetim düzenli 7 gün oluyor ve 30 günde bir oluyor bir yıllık evliyim 17 nisanda eşimle ilişkiye girdim şu a adetimn 4 gün gecikti. Gecikmenin 2. Ve 4. Günü idrar testi yaptım ilki negatifti ikincisi çok silik şekilde çizgi görünüyor gibiydi acaba hamile miyimdir