Adetim onbeş gün gecikti lan testi yaptırdım hamilelik cıkmadı haftaya bşr daha bakalım dedi doktor ama 16 gün kanama oldu pembemsi acaba neden hamilemiyim yoksa başka bir sağlık sorunu mu var yardımcı olursanız sevinirim
Adetim onbeş gün gecikti lan testi yaptırdım hamilelik cıkmadı haftaya bşr daha bakalım dedi doktor ama 16 gün kanama oldu pembemsi acaba neden hamilemiyim yoksa başka bir sağlık sorunu mu var yardımcı olursanız sevinirim
Merhabalar hocam ben de adet düzensizliği var ve doktor kontrolünde diane hapı içiyorum bekarım,herhangibir cinsel durumum yok ve bu ayın 23ünde hapım bitti henüz adetim gelmedi gelir mi? ( Geçen ay ayın 3ünde adet görmüştüm) En son bir 6,7 ay önce ulturasona girmiştim ve herhangibir kist filan çıkmamıştı. Yardımcı olur iseniz çok sevinirim hocam,iyi günler.