Hocam merhaba ben adet olali 1 ay oldu kan testi yaptirdim 15 cikti doktorum hamilesin dedi ama suan kahverengi kanamam oluyo acaba neden çok korkuyorum üstüne görme olabilirmi
Hocam merhaba ben adet olali 1 ay oldu kan testi yaptirdim 15 cikti doktorum hamilesin dedi ama suan kahverengi kanamam oluyo acaba neden çok korkuyorum üstüne görme olabilirmi
Merhaba Ayin 28 inde iliskiye girdik icime bosalmadi yine de 1 saat sonra ella aldik ayin 4 unde adet olmam gerekirken olmadim ve ayin 9unda idrar 10 unde kanda hch testi yaptirdim 1.20 yani negatif cikti ultrasonda sa bir sey gozukmemesine ragmen iki gun sonra yani 12 sinde pembe ve kesik kanamam oldu yerlesme kanamasi olabilir mi ? Adet sancisi gibi sancilarim var ancak tam olarak sökülmedi doktorum tekrar teste gerek olmadigini soylemisti ancak ben cok tedirginim acil cevap yazin lutfen
Merhabalar. Ben 5 aylık evliyim. Her korunmasız ilişkide yanma oluyor ve bi kaç saat sonra geçiyor. Fakat geri çekme yönteminde bi sorun olmuyor sadece vajina içine meni gelmesiyle oyanma oluşuyor. Alerjik bir durum söz konusu olabilir mi? Alerji kaynaklıysa bile korunmadığımız icin gebelik ihtimalim var mı yani alerji döllenmeye engelmidir?