Hocam kolay gelsin adetim 12 gün gecdi test yapdim ama pozitif cıkdı ve kahverengi akintim geliyor karnım agiriyo adet sancısı gibi kaşıkların geriliyor napmam lazım hocam
Hocam kolay gelsin adetim 12 gün gecdi test yapdim ama pozitif cıkdı ve kahverengi akintim geliyor karnım agiriyo adet sancısı gibi kaşıkların geriliyor napmam lazım hocam
Merhaba ben 3 yıllık evliyim hamile kalmıyorum bu ay doktorum ınfolic verdi adetinin 5 günü de klomen kullan gel dedi adetim 1 hafta erken oldu ama kanama çok az oluyorum karnım ağrıyor sanki birikmiş sıvı var karnimda çok sık lavaboya gidiyorum ne yapmalıyım birde doktorum klomeni günde dört tane al dedi sorun olur mu
Hocam merhabalar. Eşimle ovulasyon tarihini hesaplayark ilişkiye girdik. Çocuk olması için bunu 3 4 gün tekrarladık. Normalde her ayın 9unda önce kesinlikle olmam 9 ile11i arası değişebilir. İlişkiden birkaç gün sonra göğüslerimde aşırı şişlik ve ağrı hissettim. Şuan adet günüme 8 gün var ve pembe lekelenme karnımda hafif batma aşırı iştah var. Sizce gebe kalma olasığım nedir? Çok istiyoruz geçen aylardada korunmadık ama içime boşalan spermleri geri çıkarmıştım. Lütfen yardımcı olun çok merak ediyorum. Teşekkür ederim.