Hocam kolay gelsin adetim 12 gün gecdi test yapdim ama pozitif cıkdı ve kahverengi akintim geliyor karnım agiriyo adet sancısı gibi kaşıkların geriliyor napmam lazım hocam
Hocam kolay gelsin adetim 12 gün gecdi test yapdim ama pozitif cıkdı ve kahverengi akintim geliyor karnım agiriyo adet sancısı gibi kaşıkların geriliyor napmam lazım hocam
merhabalar . 23 kasım adet oldum 27 kasım bitti. yumurtlama dönemlerimde ilşkim oldu korunmasız. dün idrarımı yaparken açık renkli kan gördüm 2 kere. bugün doktora gittim bugün yumurtlama zamanın dedi . ama 3 gün sonra normal regl günüm. hamile olma olsaılığım var mı ? doktor test yapmadı