Hocam 8 ayın 21 ne sekreterinizden randevu aldım muayeneye gelmeden herhangi bir tetkik yaptırmamı istermisiniz yurtdışından geliyorum saygilar
Hocam 8 ayın 21 ne sekreterinizden randevu aldım muayeneye gelmeden herhangi bir tetkik yaptırmamı istermisiniz yurtdışından geliyorum saygilar
sayin hocam be Uzun zamandir Zaman Zaman ususdugum Zaman kasik agrisiyla hayatim zindan oluyor ben DANIMARKADA kaliyorum baz tedavler yaptilar ama hic bir faydasini goremedim en sonunda seni amaliyat edecegiz dediler ama idrar torbsinin cikisini bollaltacagiz dediler benim aklim yatmadi benim sorunum idrar torbamdadiki basinc ve agrilar ben ne yapmaliyim ne tavsiye edersiniz sizin ilginiz bekliyorum lutfen cevap verin allah rizasi icin saygilarimla TURAN A LTINTAS
Bence De Ameliyat Gerekebilir. Sizi Görmedim Ama Anlattıklarınıza Göre Bir Darlık Olabilir. Oradakilerin Tedavisinde Kalmanızda Fayda Var.
Kolay gelsin hocam,yaşım 27 3yıllık evliyim aşagıdaki sperm analizi sonuçları: Sperm kons.:18 M/ml Toplam hareketli: %38 İleri hareketli: %26 Yerinde hareketli: %12 Hareketsiz: %62 Kruger: %5 Har.sperm kons.: 7M/ml İleri har.sperm kons.:5M/ml Ortalama hız: 6mic/sec Sperm hareket indeksi: 24 Toplam sperm: 90 M Hareketli sperm: 35 M İleri hareketli sperm: 25 M Lök.kons.: <1 ph: 8.0 viskozite: nomal hacim: 5.0ml Likifikasyon: normal Görünüm: normal (YIKANMA SONRASI 1ml Hacim, sperm kons. :14 M/ml, ileri hareketli %75, yerinde hareketli -%,hareketsiz: %25 HOCAM BU DEĞERLER HAKKINDA BİLGİ VEREBİLİRMİSİNİZ? NASIL BİR YOL İZLEMEMİZ GEREKTİĞİ HAKKINDA.ŞİMDİDEN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM,İYİ ÇALIŞMALAR DİLERİM...