Hocam 4 gun gecti adetimden ama 2 gundur cok akintim oluyo kahve rengi bide kan karisik akim var ondan 3 gun once doktor sonuclarda 0.487 var gb dedi hamilemiyim acaba
Hocam 4 gun gecti adetimden ama 2 gundur cok akintim oluyo kahve rengi bide kan karisik akim var ondan 3 gun once doktor sonuclarda 0.487 var gb dedi hamilemiyim acaba
Iyi günler hocam ben 3 aylik evliyim ve evlendikten sonraki adet süreçteki agrilarim artti ve adetime yakin da kahverengi Beyaz bazen açik renkte sivi akmaya basladi ama kahve rengi akintim daha fazla sizce bunun sebebi nedir neden oluyor kasik agrilarim bel agrilarim bas agrisi oluyor bende rica etsem soruma yanit verir misiniz simdiden tesekkür ediyorum
Mrb benim yaklaşık 4 senedir adet düzensizliğim var 45 ay olmuyorum 3 gün olup 7 8 ay olmuyorum ve bu durum beni korkutuyor zamanında doktora gittiğimde bu durumun evlenince olabileceğini söyledi çikolata kislerinden bahsetmişti 5 ay sonra evlenicem çocuğum olur mu bu korku var icimde