28 yıldır skleroderma hastalığıyla yaşıyorum tedavi ilk 8 yıl gördüm ve bıraktım şuan 38 yaşındayım tedaviyi bırakarak hata etmişim geç kalmış olabilirmiyim. Tedaviye tekrar başlasam mı faydası olurmu
28 yıldır skleroderma hastalığıyla yaşıyorum tedavi ilk 8 yıl gördüm ve bıraktım şuan 38 yaşındayım tedaviyi bırakarak hata etmişim geç kalmış olabilirmiyim. Tedaviye tekrar başlasam mı faydası olurmu
Merhaba arkadasim yaklasik 2 ay once sol elinde bileginden asagisinda sisme ve morarma ayni zamandada sol kol ve ayakta hissizlik sikayetiyle ramotoloji bolumune basvurdu reynodan suolphelendiler daha sonra vaskulit dediler testler yaptirdik ve ANCA pozitif cikti ama kesin bir teshis koyamadilar 2 ay sonra tekrar gel tekrar test yapalim dediler ancak bugun yine sol elde sisme ve morarma oldu yani kesin birseyler de demiyorlar coraspirin ve adalat diye iki tane ilac verdiler kullanmasina ragmen tekrar boyle bir olay oldu acaba yardimci olabilirmisiniz
benim 9 aydır crp ve sedimimdüşmüyor araştırmada 10 gün araştırdılar ağrıdan öldüm genede tedaviye endol hapla devam etti sonra şakaktan biyopsi istedi kabul etmeyince kortizondeneyelim dedi bende çok yan etkiler yaptı ya ben bu ağrılara dayanamıyorum artık intihar etcam 11 doktor teşhis 0 psikolojim çok bozuk şu an ativan1mg 2{1 lustral100 ly ıyrıca150içiyorum ne yapayım
ben tnt hastasıyım el parmaklarım şiş ellerim için ne yapma gerektigini sordum ilaçları artırayımmı diye sordum cevap vermedler 25 mayısda romotoloji konferansına katıldım yabacı uzmalar eşlinde onlarda sordugum soruya cevap vermediler.ilac olarak sunları alıyorum plaquuenil 200 2x1 emthexate7.5mx2salı günü alıyorum folbiol50mg haftada 150 mg alıyorum per cuma cmtsi teşekkürler koylay gelsin hacam.
Merhaba, Tnt İle Hangi Hastalığı Kısaltıyorsunuz Anlamadım. Yakınmalarınız Nedir. Hıc Bir Romatoloğun Sizi Değerlendirmeden İlaç Dozlarınız Hakkında Görüş Bildirmesi İmkansız. Geçmiş Olsun