Merhabalar ben 26 yasindayim ve her iki gözümdede de ileri derecelerde +6.50 sol gözüm +4,75 sag gözüm hipermetrop ve bunlari arti olarak astigmat var çizilme islemi pek önermiyor gittigim yerler sizden de bu konuda bir cevap bekliyorum
Merhabalar ben 26 yasindayim ve her iki gözümdede de ileri derecelerde +6.50 sol gözüm +4,75 sag gözüm hipermetrop ve bunlari arti olarak astigmat var çizilme islemi pek önermiyor gittigim yerler sizden de bu konuda bir cevap bekliyorum
merhaba sinan bey ben 51 yaşındayım sağ gözümde hipermetrop var tek göz olduğu için çocukken farkedilmemiş o yaşlarda gözlük kullanmalıymışım zamanla ilerlemiş ve tembellik başladı.lazer tedavi başladığında 5 numara hipermetrop gözüm için dünya göz antalyaya başvurdum muayene sonrası çok ileri olduğu için yapılmasının gereksiz olduğu çunkü gözlükle en iyi görme noktasına kadar bir iyileşme olacağı onun da az bir fark olduğu söylendi ben de hayatıma devam ettim şimdi de diğer gözümde yakın problemi başladı benim için bir tedavi imkanı var mıdır acaba
Merhaba hocam iyi günler. Hocam 21 yasındayım 2 yıldır uzağı gorme problemim var ana yol var gidis gelis. Karsidaki dükkanın. Levhasıni bile goremiyorum 15,20 metre otedeki arabanin plakasını okuyamıyorum gozumü kısıyorum olmuyor evde otururken. Televizyon izliyorum. Bir film oynuyorsa. Filmin ismi yaziyor. Okuyamıyorum. Neyi tavsiye edersiniz simdiden sagolun
Hocam Merhabalar Goz numaralarim her iki gozumde 11 derece miyop 3 derecede astigmat var Lazer icin size muayene oldugumda lazer olamazsin ama goz ici mercek takabiliriz demiştiniz bu ameliyatin bana maliyeti ne kadar olur vede gece isik parlamasi veya daha farkli sekilde beni rahatsiz edici bir şey olabilir mi ? Birde bu merceklerde kalite farkliliginda ne gibi farklar oluyor ( fiyat, gece parlama, gorme kalitesi vb) Saygilar. İyi calismar.