21 gündür adetim geçti 17sinde test yaptım negatif çıktı napabilirim yardım edin
21 gündür adetim geçti 17sinde test yaptım negatif çıktı napabilirim yardım edin
Iki aydir adetim sadece kahverengi ya da siyah geliyor bu iki ay içinde çok stres ve sehir turlari yaptim kirmizi saglikli olarak denilen kan sadece bir ya da iki kere geliyor iki ay öncesine kadar adetim düzenli ve oldukça saglikli bir sekilde ilerliyordu kanamamin kahverengi olmasi için ne yapmam gerekiyor ya da böyle olmasinin sebebi nedir ara sira basimi agritiyor ve basimi döndürüyor
merabalar aytun hanım ben doktora gitmeden önce sizden bilgi almak istedim bu sebepten sorumu hızlı cevaplamanız yararıma olucaktır,benim yumurtalıklarımda kist olduğu söylenmişti aylar sonra aşırı kanama şikayetiyle doktora gittiğimde ultrason görüntülerinde görülmediği ve patladığı söylendi basit yapılı kistmiş, adet düzenleyici kullandım şu an bi sorun yok fakat iki adet arasında sıklıkla kahverengi bazen kırmızı lekeler oluyo ara ara hafif kanama şeklinde görülüyo uzun sürdüğüde oluyo adet görene kadar bu durum devam ediyo bittiğindeyse bazen yine tekrarlıyo ve ben sebebini merak ediyorum korkulucak bişeymi
Merhaba İstiniz Belli Ki Basit Fonksiyonel Kistmiş Ve Kaybolmuş. Adetler Arasında Uzayan Lekelenmeler Hormonal Sorunlardan Olabilleceği Gibi Anatomik Sorunlardan Da Olabilr. Bu Nedenle Hem Hormon Testlerinizin Yapılması Hem De Ultrasonda Rahimiçinde Polip Miyom Gibi Durumların Varlığının Araştırılması Gerekir. Sevgiler.