merhaba hocam ben 20 aralıkta kürtaj oldum 40 gün sonra 1. Adetimi oldum ve 3 martta 2. Adetimi oldum ama adetim koyu renk ve orta geliyor normal midir ?? Acil cevap verirseniz sevinirim
merhaba hocam ben 20 aralıkta kürtaj oldum 40 gün sonra 1. Adetimi oldum ve 3 martta 2. Adetimi oldum ama adetim koyu renk ve orta geliyor normal midir ?? Acil cevap verirseniz sevinirim
İYİ GÜNLER HOCAM 26 Nisanda adet oldum 28 Nisan perşembe günü 1 aylık iğne vuruldum gebelik önleyici mesigyna.. Daha sonra 16 mayıs da erken adet oldum, ve bügun 30 haziran adetimde gecikme var. 16 MAYISDA olduğum adetim 5 gün kadar sürdü normalden biraz daha koyuydu. İlk 3 gün gayet normal son 2 gün kanamam az az geldi. Adet sökdürücü 23 haziran da tarlusal kullanmaya basladım hapım bitti ama hala adet olamadım gebelik var mıdır yoksa adet düzensizliği midir endişeleniyorum?
Mrb. Adetim her ay 5 6 gun suruyor ama bu ay 2 gun surdu hatta 2. Gun hic gelmedi nerdeyse 1.gun asiri agrim oldu adetim koyu ve parca gibi kitlelerle geliyor pede fazla akmiyor tuvalete gidince akiyor 2. Gunu de sabh geldi 3. Gundym ama hic gelmemis evli degilim ne olur biran önce cevap verin endiselendim hatta asiri endiselendim :(