Mrbalar ben 15 yasinda oldum gecen ay. Adetim 13 yasindayken basladi ve bazi aylar gelmedi yada gecikti gecen sene sadece mayis ayinda geldi ve bidaha gelmedi cok korkuyorum.Bu kisirlikmidir daha doktora gitmedim lutven yardimci olun.
Mrbalar ben 15 yasinda oldum gecen ay. Adetim 13 yasindayken basladi ve bazi aylar gelmedi yada gecikti gecen sene sadece mayis ayinda geldi ve bidaha gelmedi cok korkuyorum.Bu kisirlikmidir daha doktora gitmedim lutven yardimci olun.
Mrb hocam nişanlımla ilk ilişkiye girdiğimizde ve daha sonraki ilişkilerimizde de kan gelmedi korunmada girdik ereksiyon olmadan geri çekilmişti adetime bi hafta kala girmiştik ereksiyon olmadan geri çekiliyor.sonrasında kahverengi lekelenme oldu bunun sebebi kızlık zarıyla alakalı olabilir mi yada hamile olabilir miyim