Ben 14 yillik evli bi bayanim fakat orgzm olamiuorum buda beni gerip napmaliyim
Ben 14 yillik evli bi bayanim fakat orgzm olamiuorum buda beni gerip napmaliyim
Iyi günler 5 aylik evliyim esimle cocuk istiyoruz hic korunmadigimiz halde olmadi doktora gittim yunurtaliklarimin dogustan tembel oldugunu soyledi bide akintim oldugunu bana akinti ilaci fitil ve yumurtalik icin folik asit yumurta calitirici ilaclar verdi nerdeyse 10-15 gunfur kullaniyorum adetimden sonra esimle bir kaç jez iliskiye girdik adetime 13 gun var fakst iki gundur hafif lekelenmeler geldi acik pembe renginde acaba bi sorun mu var veya yerlesme kanamasi olabilir mi
merhabalar. Ben 19 yasındayım ve bekarım. 10 gün once burun amelıyatı oldum. Septum konka ve deviasyon amelıyatı. Veerdostin 300 mg kapsül , cempes 300 mg kapsül, rınopanteına damla ve terramycın krem kullanıyorum. En son adet dönemım 31 07 2014 tarıhınde bıttı ve normalde 7 gun suruyor. 5 ve 6. Günler kahverengi lekelerle bıtıyor. Bu ay ki adet dönemım 21.08.2014 tarıhınde olmalı. Ancak dun ve bugun kahverengı lekeler geldı. Ic camasırıma gecmıyor ancak peceteye gelıyor ve koyu renkte kucuk pıhtılar da gelıyor. Ayrıca rahmımde sankı damarlarımı cekıyormuslar gıbı agrı var. Acaba neden olabilir? Lütfen bir an önce cevap yazar mısınz? Sımdıden tesekkur ederım..