Mrb test yaptim ikinci çizgi silik çıktı Pembe msi leke geldi 2defa adet olmadim yardimci olurmusunuz
Mrb test yaptim ikinci çizgi silik çıktı Pembe msi leke geldi 2defa adet olmadim yardimci olurmusunuz
merhaba. Ben aylik dogum kontrol ignesi yaptirdim ilk kullanmamdi nisanlimla iliskiye girdik. regl donemimden 3 gun once regl oldum fakat kahverengi olarak geldi 7 gun surdu ama az az geldi. 1 hafta sonra yine basladi kahverengi leke gelmesi ama digerinden birazcik fazla acaba hamile miyim ?
Merhabalar hocam benim sorum picoluyum geçen muayene olurken doktorum yumurtalıkların temiz rahminde tertemiz kist yok dedi adet olamadğım için rahim içini yumuşatması için gebeliğe hazırlamak için ilaç önerdi gebelik için tedaviye başlamaya gerek kalmaz belki şansını deneyebilirsin dedi ilişki günleri önerdi bende değerlendirdim verdiği yumurtlama günlerinde kasıklarımda ağrılar batmalar başladı yumurtlamadan olabilir diye düşündüm umursamadım adet olana kadar devam etti ara ara mide bulantıları kusma ve çok hassaslıkta mevcuttu adetim 2. Günü tekrar çağırdı adet oldum 2. Günü gidip durumumu anlattım ultrasyonla kontrol yaptı bir şey yok dedi ağrıya sebep olacak yumurtacığın çok iyi dedi eşimde yanımdaydı gebelik ihtimalini sordu direk şu yanıtı verdi ben gebelik beklemiyorum yumurtlamıyosun dedi bana çok çelişkili geldi cevapları ve adetim normalde olduğumda 7 8 gün sürer bu kez 4 gün surdu ve hala batmalar devam ediyor adetim,bitti ama bol akıntı geliyo içerisinde de pembemsi,lekeler ne yapmam gerekiyor gebelikten şuphelenmelimiyim doktorumun neden çelişkili konuştu anlamıyorum erken gebeliklerde ultrasyonda görülmüyor kan testini gerek bile görmedi ?? yardımcı olursanız çok sevinirim iyi çalışmalar şimdiden teşekkürler...