Mrb hocam sizi TV ve nette izledim .Benim belimde L5 S1 de belirgin bir basi var ve ayaklarıma vuruyor ve ameliyat gerekli ,Tam endoskopik ameliyat olursam ayni yerde fıtık nuksetmesi olası mıdır ? Vereceğiniz bilgiler için teşekkürler ederim
Mrb hocam sizi TV ve nette izledim .Benim belimde L5 S1 de belirgin bir basi var ve ayaklarıma vuruyor ve ameliyat gerekli ,Tam endoskopik ameliyat olursam ayni yerde fıtık nuksetmesi olası mıdır ? Vereceğiniz bilgiler için teşekkürler ederim
Hocam 1 yıl önce ayak uyuşmasından emar cektirdim... belfıtığı teşhisi konuldu .tokat dr cengiz cepoğlu gittim acil amaliyet oldum 1,5 ay sonra rahatsızlıgım devam etti. tekrar aynı amaliyatı tekrarladı. 7 ay lık sureden sonra sağ bacak uyuşması devam ediyor tekrar amasyada emar cektirdim cengiz beye gösterdim bir problem yok dedi eski amalettan kalan ağrılar dedi samsunda 3-4 doktora gösterdim Omurilik kanal daralması var dediler...
selamun aleyküm hocam, 15 yaşında bir oğlum var.Altı yıldan beri taekwondo yapmaktadır.Belindeki ağrıdan dolayı MR çekildi.Genç bu spora verdiği emeği heba etmek istemiyor.Ama doktoru bu sporu bırakması gerektiğini söylüyor.Biliyorumki umutsuz yaşanmaz önce ALLAH (cc) sonra sizden umudumun yeşereceğini inanıyorum.01/01/2016 tarihinde rabbim nasip ederse muayene için size geleceğiz.
Filmlerle Birlikte Değerlendirirsek Daha Güzel Olur