Ben size 6 yaşındaki oğlum için ulaşmaya çalışıyorum. avcılar'daki hastaneden ayrılmışsınız.Şu anda size ulaşabileceğim bi telefon numarası rica ediyorum. iyi çalışmalar.
Ben size 6 yaşındaki oğlum için ulaşmaya çalışıyorum. avcılar'daki hastaneden ayrılmışsınız.Şu anda size ulaşabileceğim bi telefon numarası rica ediyorum. iyi çalışmalar.
Orhan Bey, 4 yaşında bir erkek torun sahibiyim. Bir sene önce torunumun babasını (damadımı) elim bir trafik kazasında kaybettik. Bir pedagog arkadaşımızın tavsiyesi ile Torunuma durumu açıklamadık. Seyahatte olduğunu söyledik. Ancak bunun doğru olmadığını düşünüyoruz. Sizden randevu almak için nasıl bir yol izlemeliyiz? Teşekkür ederiz.
Dr.Bey merhaba,giresundan size ulasıyorum.Oğlum 7 yaşında ve 1.sınıfa başladı. Rehber ögretmenimiz ve sınif ögretmenimiz oğlumun sınifta ve heryerde çok hareketli olduğunu derste en fazla 10 dk. Dikkat gösterebildiğini, ayaga kalktığını masaların üzerine çıktığını, eşyalara tekme attığını, masasını karaladıgıni ..... enerjisini atamadıgini ve yardim almamiz gerektigini söylediler.Nasil görüşebiliriz sizinle , bize yardimci olursaniz minnettar oluruz