Merhaba sevgilim le adatliyken anal yoldan iliski yasadik bosalirken vajinama bosaldi ve adetimin olmasina 10 gün var ken kahverengi akinti geldi sizce hamilelik var midir
Merhaba sevgilim le adatliyken anal yoldan iliski yasadik bosalirken vajinama bosaldi ve adetimin olmasina 10 gün var ken kahverengi akinti geldi sizce hamilelik var midir
HOcam merhaba benim geçen ayin 17sinde reglm bitti. Ama bu ay henüz regl olamadim. Geciktim. Afet zamani gördügüm karin sancisini falan hep görüyorum bir tek kan akmiyor. pazar günü bosalma olmadan iliskiye girdik. Iki gündür farkli idrar testleri yaptiriyorum ama hep negatif çikti. Beyaz akintim oluyor ve bugün beyaz akintinin içinde bi damla pembe akinti gördüm. Sizce bu bekleme süresi idrar testinin kesin sonuç vermesi için yeterli mi hamilelik belirtileri olabilir mi ?
Merhabalar hocam benim adetim normalde düzenli olur 4-5 gün sürerdi gecen ay 2 gün sürdü ve bu ay da 1 gün sürdü adet kanamasimiydi bilmiyorum sonra leke halinde geldi sonrasinda da pembe kahverengi bi akintim oldu kasiklarimda agri vardi sol tarafinda bu neden böyle olmus olabilir Test yaptim negatif cikti, cevapiniz icin simdiden tesekkür ederim