Hocam benim sağ boğaz tarafimda yutkunurken ağri oluyor geçenlerde elime kaygan bir beze geldi o bezenin ağridigini hissettim ağrisi kulagima vuruyor yutkunamiyorum yardimci olursanız çok sevinirim Allah razi olsun sizden
Hocam benim sağ boğaz tarafimda yutkunurken ağri oluyor geçenlerde elime kaygan bir beze geldi o bezenin ağridigini hissettim ağrisi kulagima vuruyor yutkunamiyorum yardimci olursanız çok sevinirim Allah razi olsun sizden
hocam merhaba ben eşim için soru sorucam size eşimin ameliyatta alt burun etlerini dibinden almışlar burnu kuruyo çok zorlanıyo hiç birşey yapmak istemiyo doktorlara gidiyo böyle yaşıyacaksın diyolar ama duramıyo mukoza cok kalınlaştı kuruma boğazına indi şimdi hem burnu hem boğazı kuruyo hocam yardımcı olursanız çok sevinirim teşekkür ederim
Bir Süre Burunu Nemlendirici Pomadlar Kullanmak Gerekiyor
merhaba hocam, benim oğlum 4.5 yaşında. 2 gün önce gece yatmadan önce kulak ağrısı başladı. daha sonra sabahına kulağından çok az sarı akıntı geldi. o gece ateş olmadı ancak ertesi gün ateşi 37.8 lerde seyretti. bugün itibariyle doktora götürdüm,orta kulak iltihabı dedi ve antibiotik, burun spreyi, alerji şurubu ve ağrı kesici ateş düşürücü verdi. ben pek fazla antibiotik kullanma taraftarı değilim. çünkü şahsınızı tenzih ederek söylüyorum malesef çoğu doktor en basit bir hastalıkta antibiotik veriyor. biz 4.5 senedir neredeyse her doktora gidişimizde antibiotik verildi ve çok şükürki bilinçli bir anne olarak bu zamana kadar sadece 4 şişe antibiotik tükettik.yani şunu öğrenmek istiyorum antibiotik kullanmadan orta kulak iltihabımız geçermi? çocuğun kulak ağrısı yok, genel durumu iyi. ara ara ateşi 37.8 civarında oluyor. şimdiden çok teşekkür eder, saygılar sunarım
Orta Kulak İltihabı Antibiyotik Kullanmadan Da Geçebilir Burada Amaç Orta Kulak İltihabına Bağlı Bir Komplikasyon Oluşmasını Engellemektir. Eğer Sık Orta Kulak İltihabı Varsa Yapılması Gereken Nedeni Araştırmaktır. Geçmiş Olsun
Merhabalar Aytuğ Bey ; Geçen günlerde yapılan YGS sınavına girmeden bir hafta önce kulak kepçesinde ki kıkırdak bölgesini deldirmiştim . YGS sınavında çıkarmak zorunda kaldım sonra tekrar takarken zorladım şişti ve kızardı iki gün bekledikten sonra aile hekimime gittim . Antibiyotikli krem ve antibiyotik yazdı . Kremi sürmek için tekrar çıkardım sürdükten sonra tekrar taktım . Sanırım çıkarıp takmamdan dolayı olsa gerek şiddetli bir ağrı yaptı . İnternette araştırma yaparken size rastladım herhangibi bir sorun çıkar mı ? Açıkçası biraz koruyorum .