Sadece 1 paket dogum kontrol kullandım gecen ay adet günümde başladım ve 23 kasımda ilacım bitti be adet dönemim olmasına rağmen olmadım sadece 2 gün siyaha dönük leke geldi sebebi ne olabilir aceba hamilemiyim
Sadece 1 paket dogum kontrol kullandım gecen ay adet günümde başladım ve 23 kasımda ilacım bitti be adet dönemim olmasına rağmen olmadım sadece 2 gün siyaha dönük leke geldi sebebi ne olabilir aceba hamilemiyim
Selam doktor ben 2014de augtos ayinda sezeryen dogum yaptim hic bir problem yashamadim cocugumda sagligimda qayet iyi oldu uc ay gecdi ikinci emeliyyati gecirirdim odumden narkoz aldim yiniden ameliyyat lazerle oldu simdi cocugum 7ayina kecdi dun test yaptim cikti aldirmaq istemiyorum nedense doktora gitmedim sizden yardim istiyorum sakincali olurmi saklasam.