Merhabalar benim rahim duvarim kalindi doktora gittim hamilelik olabilir dedi kan tahlinde negatif cikti sonra adet oldum kahverengi leke seklinde esimle iliskiye girdim sonra bi kanama du ama durdu nedenini ogrenebilir miyim acaba
Merhabalar benim rahim duvarim kalindi doktora gittim hamilelik olabilir dedi kan tahlinde negatif cikti sonra adet oldum kahverengi leke seklinde esimle iliskiye girdim sonra bi kanama du ama durdu nedenini ogrenebilir miyim acaba
Sali günü adet olacaktim olmadim o gün kahverengi akinti gelmeye basladi 3 4 devam etti kasik agrim belim falan agriyor du snra acik pembe gbi akinti oda bir kacgun sürdü bu günde cumartesi günü çok agrim oldu belim kasiklarim resmen adet olacagim zaman. Agridigi gibi degil çok fazla agrim oldu ve halen çok agrim var neden böyle oldu acaba söyler misiniz lütfen
hocam merhaba. ben sözlümle ilk defa ilişkiye girdim ve hamile kalmaktan çok korkuyorum yaşım 24 daha.adetim 7 gün gecikti adet olacagım zaman kahverengı lekelenmem oldu ama adet olmadım. karnımın alt kısmında sıslık var sankı ıdrar torbam doluymus gıbı bır hıs. mıde bulantılarım var belımde de ara ara agrı oluyor. bas agrılarım yorgunlukta oluyor bu ara cok. beyaz akıntım var. 4 kere ıdrar testı yaptm eczaneden alıp negatıf cıktı. kan tesı yaptıracagım ama aılemın haberı olmasından korkuyorum. emeklı sandıgı uzerınden bakılıyorum. ozel hastaneye gıdıp kan testınde baktırsam sonuc pozıtıf cıkarsa bu aıle hekımlıgıne bıldırılıyor mu ? ya da direk ozel muaynaneye mı gıdeyım paralı. sonuc pozıtıf cıkarsa aılemın ogrenmemsı gerek. bu konuda bılgınız varsa yardımcı olursanız cok sevınırım.