Merhaba Qliaristayı 17 gündür kullanıyorum 17. gün de içmeyi unuttum ve öbür gece ilacı hemen ictim. Sonra bırden kahverengi ve kırmızı kanama ve karın ağrısı başladı. Bu kanama ve ağrıyı geçirmek için neler yapabilirim bunun olması normal mi?
Merhaba Qliaristayı 17 gündür kullanıyorum 17. gün de içmeyi unuttum ve öbür gece ilacı hemen ictim. Sonra bırden kahverengi ve kırmızı kanama ve karın ağrısı başladı. Bu kanama ve ağrıyı geçirmek için neler yapabilirim bunun olması normal mi?
merhaba 1 senedir adet düzensizliği nedeniyle doktora gittim GYNELLE draje 21 günlük hapı kullandım ve bir hafta sonra adet gördüm adetim 5-6 gün sürüyor bittikten 1 hafta sonra tekrar adet gördüm 3 gün sürdü ve şimdi 5-6 gün geçti tekrar kanamam var ilk başta kahverengi leke olarak geliyor sonra kırmızı renk oluyor bunların sebebi ne olabilir ve hocam erkek arkadaşımla sürtünme yoluyla ilişkimiz oluyor çok dikkat etmeme rağmen düzensizliğe neden olur mu daha kötü sonuçlar doğurur mu gebelik ihtimali var mıdır ? ne yapmalıyım ?