qlairistayı adet olmadığım gün başlarsam aynı gün korumaya başlar mı?
qlairistayı adet olmadığım gün başlarsam aynı gün korumaya başlar mı?
Evlendiğimden beri yazz kullanıyordum gecen ay ara kanamalarım olması sebebiyle doktora gittim ve ilacımın dozunun düşük olduğunu yapabilceğini söyledi.ilacımı qlairistayla değiştirdi hiç ara vermeden başladım 1ay oldu kullandım ilk kutusu bitti ama hala adet görmedim 2.kutuya başladım 5gündür içiyorum yine adet olmadım bugün test yptm negatif çıktı ama neden hala adet görmedim?ilaç değişimi gecikme yapar mı?hamilelik olmaz değilmi ne yapmalıyım?teşekkürler.
Merhabalar. Ben 5 aylık evliyim. Her korunmasız ilişkide yanma oluyor ve bi kaç saat sonra geçiyor. Fakat geri çekme yönteminde bi sorun olmuyor sadece vajina içine meni gelmesiyle oyanma oluşuyor. Alerjik bir durum söz konusu olabilir mi? Alerji kaynaklıysa bile korunmadığımız icin gebelik ihtimalim var mı yani alerji döllenmeye engelmidir?