qlairistayı adet olmadığım gün başlarsam aynı gün korumaya başlar mı?
qlairistayı adet olmadığım gün başlarsam aynı gün korumaya başlar mı?
Ben adet olmadım ekimin 6 oldum ama bu ay olmadım bir hafta oldu 3 gun test yaptım negatif çıktı simdi ise bir hafta oldu yarin kan testi ptirçam ama idrar yapınca vajinadan az az kan geliyo pet koydum birşey yok ne olabilir 2 bucu k yil evliyim birvdusuk yaptım hamile kalmak istiyoru
Merhaba: adet tarihim 23,08,2014.21 yaşındayım.erkek arkadaşımla 3 gün önce ilişkiye girdik.içime boşalma olmadı ama ondan çok zevk suyu geldiğini farkettik.içerisinde sperm olduğunu öğrendik araştırmalara göre.bugn göbek deliğimin alt tarafından başlayıp rahimime kadar ince bir çizgi olduğunu farkettim.göğüs uçlarımda hassasiyetim var.evli olmadığımız için kan testi yaptıramıyorum.eczanelerden alınan hamilelik testlerinden ne zaman almam gerek ? şimdiden teşekkürler cevabınızı bekliyorum sabırsızlıkla...
Merhaba Sistemdeki Aksaklık Nedeniyle Sorularınız Bana Yeni Ulaştı Bu Nedenle Sorunuza Şimdi Yanıt Verebiliyorum. En Kesin Tanı Kanda Gebelik Testidir. İdrarda Gebelik Testi Adet Gecikmesiyle Daha Doğru Yanıtlar Verebilir. Dilerim Korktuğunuz Gibi Olmamıştır. Sevgiler.