hocam merhaba, Qlairista hapını 1 ay kullandım fakat son 10 gün kanamam geldi,doğum kontrol ilacı kullandığım için de eşimle birlikte oluyorum, ama 1 aylık hap bitmesine rahmen 4 gün geçti hala hastalanmadım ne yapmam gerekiyor
hocam merhaba, Qlairista hapını 1 ay kullandım fakat son 10 gün kanamam geldi,doğum kontrol ilacı kullandığım için de eşimle birlikte oluyorum, ama 1 aylık hap bitmesine rahmen 4 gün geçti hala hastalanmadım ne yapmam gerekiyor
Merhaba Bu İlaçla İlgili Ara Kanama Şikayetleri Çok Sıktır İlaç Değişikliği İçin Doktorunuzla Görüşmelisiniz. Sevgiler.
MERHABA; EN SON ADET GÜNÜM 20/05/2016 DA İDİ 16/06/2016 TARİHİNDE SŞLERKEN KAHVERENGİ AKINTI GELDİ ADET OLDUM DİYE ORUÇ BİLE TUTAMADIM 3 GÜN AMA BU ÜÇ GÜNDE PET BİLE KOYMADIM HEP SİLERKEN GELDİ VE BİTTİ BU DURUMDA BENİM NE YAPMAM LAZIM HAMİLE OLABİLİRMİYİM TEST ALIPTA HAYAL KIRIKLIĞI UĞRAMAK İSTEMİYORUM