Merhaba kusura bakmayın rahatsız edıyorum 1 aydır 24+4 yazz dogum kontrol hapi kullandim son hapi bugun aldim ve microgynon ilacina baslayacagim ama o 21 tane ona kac gun karalik vermeliyim ya da korunmada azalma olur mu?
Merhaba kusura bakmayın rahatsız edıyorum 1 aydır 24+4 yazz dogum kontrol hapi kullandim son hapi bugun aldim ve microgynon ilacina baslayacagim ama o 21 tane ona kac gun karalik vermeliyim ya da korunmada azalma olur mu?
Merhaba Normalde Doğum Kontrol Haplarından Sonra Adetler Ertesi Aydan İtibaren Düznli Olur. Kullandığınız Ürünün Böyle Bir Uzayan Etkisi Olabilir. 3. Ayda Hala Adet Yok İse Mutlaka Gebelik Testi Yaptırıp Muayene Olmanızı Öneririm. Sevgiler.
Mrb doktor hanim benim esim prezervatif kullaniyordu surekli ve ben esimden cocuk jstiyordum 4 aylik evliyim enjekte edmeyi bilmedigim icin perzervatifteki siviyi vejinama aktarma yaptim ayaklarimi yukari kaldirip 10 dk bekledim icine aktigini hissedim adetim oldu ondan sonra adetim bittikten 7 gun snra karnim agridi cok az kirmizi kan geldi daha sonrakiler hep kahve rengi geldi 20 gunden sonra karnim agriyo ve gogus ucum agriyo hafif morarma var sizce hamilemiyim