Karnimiasaya vurdum. Ve vajinamdan kan geldi bunun nedeni hamilelik mi bi yardim edermisiniz bu arada kistimde var kisttende solayi olabilirmi yada illa karnimi oraya vurdum vajinamdan kan geldi bunun tek sebebi hamile olmammi yardim edermisiniz
Karnimiasaya vurdum. Ve vajinamdan kan geldi bunun nedeni hamilelik mi bi yardim edermisiniz bu arada kistimde var kisttende solayi olabilirmi yada illa karnimi oraya vurdum vajinamdan kan geldi bunun tek sebebi hamile olmammi yardim edermisiniz
Merhabalar aytun hanım ben geçtiğimiz ay erkek arkadaşımla sürtünme yoluyla ilişkiye girdim boşalırken geri çekildi ve bana gelmedi diyebilirim. Ertesi gün de normal bir şekilde reglimi oldum. Bu ayki reglim 3 gün gecikti ve ben telaşlanıyorum endişe etmem gereken bir durum var mıdır hamilelik konusunda?
Merhaba Aytun Hanim Benim Regl Zamanima Bi Hafta Var di Ramimda Sancim Vardi Ve Acille Gitmiştim Acilde Kadin Doguma Gittim de Gebelik Testi Yapmişti Regl Bi Hafta Vardi Ve Tets Sonucunda 1.20 Cikti Gebelik Yoktu ... Bunun Üstüne Doktorum Catala Cikmami Söylemişti Muayene Etti Hic Bir Sorunun Yok Herşey Normel Demişti Ve 5 Gün Oldu o Gün Den Beri Sadece Lekelenme Görüyorum kahve Rengi Şekilde Ve Bu Arada Sag Kasigim Sürekli Agriyor .... Ve Batiyor Bilgi Rica Ediyorum