İyi günler hocam Dogum kontrol hapını vazı sebeplerden dolayı yarıda bıraktım ve 3,4 gün kadar sonra 25 ocakta adet oldum.hala ilacı kullanmıyorum ancak henuz adet goremedim.bu durum nırmalmi acaba
İyi günler hocam Dogum kontrol hapını vazı sebeplerden dolayı yarıda bıraktım ve 3,4 gün kadar sonra 25 ocakta adet oldum.hala ilacı kullanmıyorum ancak henuz adet goremedim.bu durum nırmalmi acaba
merhaba hocam , çocuklukta yaşaan bir felaketten ötürü kızlık zarımdan şüpheliydim. bu yüzden muayeneye gittim. doktor kızlık zarında bir bozulma olmadığını söyledi. ancak eve geldiğimde iç çamaşırımda nohut büyüklüğünde kan lekesi vardı. muayene esnasında kızlık zarım bozulmuş olabilir mi :( lütfen cevap verin :(
Merhaba Hayır Kızlık Zarı Muayenede Bozulmaz.