Merhaba hamilelik bekliyordum adet gunumde adet oldum normalde yedi gün süren adetim dört gün sürdü ve kanamam ve pihtilar öldü üç gün boyunca dördüncü gün lekelenmem oldu sadece hamile miyimdir ada baska durum var midir
Merhaba hamilelik bekliyordum adet gunumde adet oldum normalde yedi gün süren adetim dört gün sürdü ve kanamam ve pihtilar öldü üç gün boyunca dördüncü gün lekelenmem oldu sadece hamile miyimdir ada baska durum var midir
Merhabalar doktor hanım yardiminiza ihtiyacim var. Normalde adetimin günü gününü tutmuyor bu ay partnerimle bi kac kez ilişki yaşadık. Normalde korunuyorduk ama tek bir gun korunmadik (o iliskilerde icime bosalma hicbir sekilde gerceklemedi bir kere bile.) sabahina ella kullandık nolur nolmaz diye simdi hala adet değilim. Cok gecikti eczaneden test aldık farkli günler farklı testlee yaptık 2 kez. Sonuç negatif. Acaba testi yanlış yapmis olabilir miyim? Testi yaptiktan 30 saniye sonra negatif çubuğu çıkıyor. Normal mi? Simdi az cok akintim var, acaba hamilemiyim
Merhaba Aytun Hn; ben 35 yaşındayım.1 yıldır adetlerimde bir düzensizlik yaşadım.dr a gittim fsh tesit yapıldı.sonuç 12.68 çıktı fakat bu test bana adetin 3.günü yapılmadı normal bir zamanda yapıldı.sonra benden AMH testi istediler bunun sonucuda 0.12 çıktı.ultrasonla bakıldığında yumurtalarımda azalma olduğu söylenirdi.Benim normal yollarla çocuk sahibe olabilme şansım nedir?Yada bu test sonuçlarına göre ben çocuk sahibi olabilirmiyim. Cevaplarsanız memnun olurum. İyi Günler.
Mera-Haba Değerleriniz Oldukça Düşük. Kendiliğinden Gebelik İhtimali De Düşük Olur. Bu Nedenle Bir An Önce Tüp Bebek Tedavisi Başlamnızı Tavsiye Edeceğim. Benden Yardım İsterseniz Fulya Bahceci Tüp Bebek Merkezinden Ulaşabilirsiniz. Sevgiler.