Merhaba hamilelik bekliyordum adet gunumde adet oldum normalde yedi gün süren adetim dört gün sürdü ve kanamam ve pihtilar öldü üç gün boyunca dördüncü gün lekelenmem oldu sadece hamile miyimdir ada baska durum var midir
Merhaba hamilelik bekliyordum adet gunumde adet oldum normalde yedi gün süren adetim dört gün sürdü ve kanamam ve pihtilar öldü üç gün boyunca dördüncü gün lekelenmem oldu sadece hamile miyimdir ada baska durum var midir
Hocam ben qlairista dogum kontrol hapi kullaniyorum ilk kutuyu bitirdim ikinci kutuya baslayali bir hafta oldu hala adet olmadim normalde ilac kullanmadan once simdiye adetim bitmis olurdu internette bazi sitelerde kadinlarin yuzde yirmisinde adet gormeyi engelledigi yaziyor kafam karisti ilaci kullanmaya devam etmelimiyim