Merhaba hamilelik bekliyordum adet gunumde adet oldum normalde yedi gün süren adetim dört gün sürdü ve kanamam ve pihtilar öldü üç gün boyunca dördüncü gün lekelenmem oldu sadece hamile miyimdir ada baska durum var midir
Merhaba hamilelik bekliyordum adet gunumde adet oldum normalde yedi gün süren adetim dört gün sürdü ve kanamam ve pihtilar öldü üç gün boyunca dördüncü gün lekelenmem oldu sadece hamile miyimdir ada baska durum var midir
Hocam merhaba ben adetimden 4 gün önce esimle iliskiye girdigim esnada pembe akinti geldi ertesi gün 3 gün erken adet gördüm çok asiri agrim olmadi kanamamin rengi çok açik kirmiziydi. Suan adetimin 5. Günü ve hala kanamam var çok açik renkte. Ve belim kasigim agriyor. Durumumuz yok doktora gidemiyorum acaba hamile olabilir miyim hocam.