Hocam ben eylülün 23unde adet oldum ve bu ay görmedim suanda 8 gün geçti adet olamadim bu gun kahverengi lekelenme oluyo sizce neden
Hocam ben eylülün 23unde adet oldum ve bu ay görmedim suanda 8 gün geçti adet olamadim bu gun kahverengi lekelenme oluyo sizce neden
Mrb biz esimle geri cekilme yontemi ile korunuyoruz kesinlikle icime 1 damla bile kacmadigina eminim ama zevk suyundanda hamile kaliniyormus iliskiden sonra 2 ay adet oldum ve eczaneden test alip yaptim negetif cikti ama 2 aydir midem bulaniyor istahsizim asiri uykum var belim ve kasiklarim agriyor hamile olabilirmiyim acil cvp verin lutfen kafayi yiycem
Iyi gunler ben dogum yapali tam dokuz ay oldu hala regl olmadim 5 nisanda prezervatif ile iliskiye girdik fakat prezervatif kaymis hemen on iki saat sonra ertesi gun hapi ella kullandim bu arada emziriyorum nisan 20 de idrarda gebelik testi yaptim negatif cikti ama su an kasiklarimda cok agri var ve su gibi akinti geliyor sizce hamilelik olabilir mi